Вітаємо на сайті Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 126 !


Науково-методична робота

Методично-кадрові задачі:


• переорієнтація педагогів на впровадження креативної освіти шляхом застосування сучасних освітніх технологій, компетентнісного підходу до навчання й виховання учнів;

• здійснення методичного супроводу І організаційного етапу роботи над обласною проблемою „Креативний розвиток і виховання інноваційної особистості”; навчання педагогів прийомам моделювання учбового процесу на основі даних психолого-педагогічних досліджень особистості учня ; продовження діяльності творчої групи з роботи над проблемою, розробка рекомендацій щодо поглибленого моніторингу особистості учня; впровадження технологій продуктивного навчання, розробка моделей креативного уроку;

• Експертна оцінка та впровадження досвіду роботи вчителів школи, педагогічного колективу з питань впровадження технологій креативного навчання, створення авторських структур;

• організація роботи районної опорної школи з проблеми;

• методичне забезпечення якісної повноцінної освіти;

• методичне забезпечення переходу учнів 10-х класів на новий зміст і структуру навчання;

• розробка методичного забезпечення допрофільної підготовки учнів основної школи, викладання предметів у класах для дітей з особливими потребами; здійснення якісного переходу старшої школи на профільне навчання;

• створення умов для безперервного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваціях, творчих пошуках, експериментах;

• управління розвитком професійної майстерності вчителів через визначення рівня фахової компетентності педагогічних працівників; вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду; вивчення стану викладання предметів, рівня навчальних досягнень учнів; проведення масових методичних заходів з учителями; організація експериментально-дослідної роботи, керівництво нею; керівництво розробкою та підготовкою до друку методичних матеріалів;

• формування гуманної позиції класних керівників, їх педагогічної компетентності, психологічної культури, створення методичного інструментарію підтримки їхньої виховної діяльності;

• забезпечення розвитку корпоративної і іміджелогічної культури вчителів та інших педагогічних працівників;

• методичне забезпечення виховного процесу.

Відповідно до Концепції розвитку школи, навчальний заклад функціонує в режимі школи-комплексу:
  • початкова школа подовженого дня12 класів,
  • класи для учнів із затримкою психічного розвитку – 10 класів,
  • організація навчання хворих учнів в домашніх умовах – 4 учнів,
  • допрофільна і передпрофільна підготовка учнів основної школи (8-А, 9-А класи з поглибленим вивченням математики, 8-Б, 9-Б з поглибленим вивченням української мови, 8-В з поглибленим вивченням інформатики),
  • багатопрофільна старша школа (10-А фізико-математичний та інформаційно-технологічний профілі, 10-Б – історико-філологічний та економічний профілі, 11-А – філологічний та інформаційно-технологічний профілі, 11-Б – фізико-математичний та економічний профілі),
  • мережа гуртків і факультативів, зв’язок школа – ВНЗ  ІІ, ІІІ і ІV рівнів акредитації міста.
 
 Зв’язки з громадськістю
Школа співпрацює з громадськими організаціями міста та району, державним підприємством «Трансмаш», районною службою ветеранів, СГПЧ – 12, міським та районним відділом ДАІ, Центром соціальних служб для молоді, лікувальними установами, культурними та спортивними центрами тощо.
Працює служба „паблік рілейшнз” школи для встановлення зв’язків з громадськістю за такими напрямками:


 зв’язки з батьківською громадськістю;
 зв’язки з громадськими організаціями мікрорайону школи, району, міста; утвердження позитивного іміджу школи в мікрорайоні, районі, місті;
 розробка реклами на освітні послуги;
 налагодження зв’язків з іншими навчальними закладами району, міста.

Працює кваліметрична лабораторія з метою здійснення моніторингового супроводу навчально-виховного процесу:

  • моніторингу виховної системи;
  • моніторингу якості навчання учнів;
  • моніторингу впровадження креативної освіти, утвердження компетентнісного підходу до навчання;
  • моніторингу ресурсного забезпечення освітнього процесу як фактора самореалізації особистості;
  • моніторингу педагогічної діяльності вчителя.
Під керівництвом методичної ради закладу здійснено методичний супровід І етапу роботи над обласним науково-методичним проблемним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». Проведена велика робота всіма методичними структурними підрозділами щодо вивчення теоретичних засад проблемної теми, намічені шляхи забезпечення: психолого-педагогічної підтримки впровадження креативних начальних технологій для розвитку інноваційної особистості; організації навчання педагогічних кадрів; впровадження активних форм методичної роботи; створення психолого-педагогічних умов оптимізації управління школою, психолого-педагогічного супроводу навчання й виховання,  розпочато роботу вчителів школи з створення моделей креативного уроку. Анкетування вчителів з вивчення готовності роботи на І етапі роботи над проблемною темою показало, що у 57% вчителів школи сформовані позитивні мотиви участі в методичній роботі і вони готові до роботи над новою проблемою, у 38% виникають труднощі з певних питань, 5% не визначились щодо готовності роботи над проблемою „Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”. Слід відмітити, що близько 80% вчителів закладу позитивно сприймають завдання, які зазначені в обласному методичному проекті.
Школа є опорною в районі з роботи над проблемою “Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”.