Вітаємо на сайті Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 126 !


Педагогічні працівники

 

Якісна освіта з гуманним спрямуванням – це насамперед високопрофесійні педагогічні кадри.
Аналіз кадрового забезпечення свідчить про те, що з кожним навчальним роком спостерігається підвищення професійного рівня педагогів.
З метою зростання фахової майстерності вчителів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи організовано роботу методичних об’єднань, творчої  групи вчителів, затверджено проблеми, над якими працюють ШМО, творча група. 

Педагогічний колектив школи спрямовує свою роботу на створення належних умов для якісного засвоєння учнями навчального матеріалу, для розвитку здібностей і формування особистості.

Оцінювання роботи вчителів проводиться один раз на рік на розширеному засіданні адміністрації навчального закладу, членів профспілкового комітету та керівників методичних об’єднань вчителів-предметників і класних керівників за наступними напрямками:
  • Виконання функціональних обов’язків;
  • Виконавська дисципліна;
  • Участь у методичній роботі ЗНЗ;
  • Участь у виховній роботі ЗНЗ;
  • Ведення ділової документації;
  • Виконання громадських доручень.
Учителі школи залучаються до колективної роботи на тематичних педагогічних радах, семінарах, круглих столах, засіданнях ШМО вчителів-предметників і класних керівників.

Велика увага в закладі приділяється проведенню атестації педагогічних працівників, що дає змогу виявити їх професійну підготовку, фаховий рівень, відповідність посаді.

Педагоги закладу своєчасно проходять курсову перепідготовку.


У закладі працюють 78 педагогічних працівників і 2 сумісники. Кваліфікація педагогів відповідає високому рівню освітньої діяльності: вищу кваліфікаційну категорію мають 47 вчителів і 2, першу – 17 вчителів, другу – 10 вчителів, „спеціаліст” – 4 вчителі. Педагогічні звання  „учитель-методист” присвоєно 20 учителям і 1 суміснику, „старший учитель” – 11 вчителям і 1 суміснику.
У колективі створені умови для безперервного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваціях, творчих пошуках, експериментах, що сприяє розвитку педагогічної творчості, оновлення змісту освіти відповідно до вимог сьогодення.